Blogger Templates by Blogcrowds

Un crâmpei din timp.

duminică, 22 mai 2011
Aş vrea să te iau de mână şi să-ţi aduc aminte de copilaria noastră.Să mă plimb uşor prin cartea amintirilor cu miros de gutui si să gasesc ceea ce am pierdut odata cu tine.De-aş ştii că la o anume pagină imi voi gasi copilaria aş alerga spre dânsa fara să mă opresc.fară să regret nimic şi fara să mă gândesc că de câte ori voi ajunge acolo timpul mă pierde şi nu-mi dă voie să stau o clipă de vorba cu amintirile mele.
Şi stau la poarta inimii sale şi încerc sa-i aduc aminte de mine,căci m-a uitat şi încet încet s-a îndepartat de mine ,precum te-ai îndepartat şi tu de mine..
Cu aceste ganduri incepe povestea fiecaruia dintre noi ,un pas neinsemnat pentru unii si altul important pentru altii,depinde pe care il vei alege TU ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu