Blogger Templates by Blogcrowds

O pana la masina vietii mele..

sâmbătă, 10 iulie 2010


Realitatea


Am avut prilejul sa nu aleg realitatea pentru ca e cutremuratoare,si chiar e..avea carmiziile cazute si acoperisul plutea in deriva aerului,dar podul ei..arata dezastruos cu mii si mii de bucati gata sa se prabuseasca la cea mai mica atingere..m-am asezat pe un nor si am vrut sa o intreb ce si cum?Nu am avut timp,pentru ca pleca grabita,incotro?nu se stie..doar asa de dragul de a se plimba..si cum are darul de a o da in bara cam tot timpul,i se reproseaza dar ea se face ca nu aude!Nu are constiinta ,si timpul il alunga pe neasteptate..nu vrea sa ne asculte,musca cu placere din anii fiintei noastre,am cazut in ea si dorim sa iesim cu ardoare!
Pasii marunti calca aceleasi carari batute si de alte realitati ca ea!Ce mai doreste acum oare?niciodata nu-mi da pace!Incercariile ei par de neoprit ,are un tic anume, insolit.Pur si simplu ii place sa ma vada suferind si numai pe mine si pe alti..e sadica de la Pamant pana la Cer!De as putea gasi raspunsul la intrebarea ei inca inexistenta?de ce ma consum ?..oricum ea v-a ramane pana la sfarsit si mereu cu aceleasi ganduri..eu doar voi trai si o voi ignora !




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu